مزایای emasite

ضمانت تعویض کالا

ema جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور واعتقاد قلبی خود می داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . زیرا ما باور داریم که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می شود .بر این اساس برای اولین بار در ایران خدمات پس از فروش به معنای واقعی کلمه را با امکان ضمانت تعویض 7 روزه برای تمامی سفارشات فراهم نموده ایم . جهت اطلاع دقیق از این امکان بی نظیر لطفا به قسمت “روش های بازگرداندن کالا” مراجعه فرمایید .


کالای خود را در EMASITE بفروشید

شما اگر صاحب برند یا تولید کننده یا حتی وارد کننده کالا باشید می توانید فروشنده باشید. مهم نیست کالای شما حتما محصول خاص و منحصر به فردی باشد. حتی اگر تولید کننده تعداد کمی کالا هستید اصلا مهم نیست، شما با نمایش کالای خود در ویترین EMA هزاران مشتری بالقوه خواهید داشت. مهم نیست شما در کجای ایران هستید در هر کجا باشید در EMASITE به راحتی می توانید فروشنده کالای خود باشید و مستقیما کالا را برای مشتری ارسال نمایید.


مطابقت کامل محصول با اطلاعات سایت

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در EMA این جمله را زندگی می کنیم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .


ارسال به سراسر کشور

جهت رفاه حال خریداران محترم و بر پایه اصل مشتری مداری ، هزینه ارسال سفارشات بالای 300 هزار تومان رایگان بوده و EMA تمام تلاش خود را می‌کند تا همه محصولات در بسته‌بندی شکیل و در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد. EMA صرفه‌جویی در وقت و هزینه در خریدهای اینترنتی را یکی از اصول این کسب و کار می‌داند و تلاش ما بر این است تا در همه سطوح این اصول بنیادی تجارت الکترونیک را رعایت کنیم.

پرسش های متداول حساب کاربری

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

برای تغییر یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@emasite.com  ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت.


آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟

پاسخ: شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **۰۹) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید.

در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.


آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟

پاسخ: شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود.

نحوه ثبت سفارش

آیا برای خرید از emasite ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی emasite برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: بله، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.


می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی یا واتساپ و همینطور دایرکت اینستاگرام وجود دارد.


از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

قبل از ارسال سفارش از بخش مدیریت اکانت خود باید پیگیری مرسوله خود باشید

وپس از ارسال سفارش و نهایی شدن آن ،sms و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.

و حاوی کد رهگیری از اداره پست می باشد و شما با مراجعه به سایت  https://tracking.post.ir/ میتوانید از محل دقیقه مرسوله خود با حبر شوید

emasite داری درگاه امن بانکی از بانک ملی ایران و همچنین نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) می باشد

نحوه پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما به صورت کارت به کارت یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت ، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
همه کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ema، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.


ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ema امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از emasite که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:
1) با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2) قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3) برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

چگونگی ارسال سفارشات

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند .

در  شهر اصقهان امکان ارسال با پیک هم میباشد


هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال در تمامی نقاط کشور برای سفارشات بالای 300 هزارتومان رایگان و برای سفارشات کمتر از 300 هزارتومان، 15000 تومان می باشد.


آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

شهروندان اصقهانی امکان مشخص کردن روز و ساعت تحویل کالا را دارند .در شهر های دیگر با توجه به امکانات پست این امر مقدور می باشد اما هزینه های این امر به عهده مشتری می باشد


پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

سفارشاتی که در شهر اصفهان است در همان روز  و در سایر شهر ستان ها 3 تا 7 روز کاری به طول می انجامد . درصورت ارسال یک تا دوروزه در سراسر ایران با توجه به امکانات اداره پست مقدور می باشد اما هزینه مضاعف آن به عهده مشتری می باشد


آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید :  https://tracking.post.ir/   و  یا از منوهای بالای صفحه اول سایت از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

سیاست مرجوعی و عودت

ضمانت 7 روزه تعویض یا مرجوع نمودن کالا

از آنجا که جلب رضایت مشتری و مشتری مداری از اولویت‌های ما میباشد ،کلیه پرسنل در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری ارسال شود، با این وجود، امکان مواجه شدن با مواردی وجود دارد که ما به روش های زیر برای رفع آنها و رضایت خاطر شما خریداران گرامی برنامه ریزی نموده و برای محصولات، 7 روز فرصت بازگشت درنظر گرفته است.

لطفا قوانین زیر را مطالعه بفرمایید

شرايط بازگشت کالاهای مرجوعی و تعویضی

محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه وکاملا نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

فروشگاه emasite از پس گرفتن پوشاکی که منع بهداشتی برای پرودارند (کالای خواب _لباس راحتی _ لباس زیر _جوراب) معذور می باشد

کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتيکت و بارکد کالا، برگشت شود.

توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا یا هزینه ارسال تعویض کالا به عهده خریدار محترم می باشد.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط ، تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول و زیورآلات) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

در صورت مواجه شدن با موارد زیر:

_اگر ایراد فیزیکی، زدگی یا پارگی داشته باشد.

_ اگر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

_اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد.

در اولین فرصت پس از دریافت کالا (حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را با ثبت و تکمیل فرم درخواست بازگرداندن، به خدمات پس از فروش ema اطلاع دهد. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد. درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند. مراقب باشید هنگام پرو لباس لکه دار و رنگ پریده نشود، بوی عطر و بدن را به خود نگیرد. مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،درخصوص محصولات چرمی(کیف و کفش و..) اگر هنگام تست کردن تاشدگی و خط خوردگی ایجاد شود ema از دریافت محصول معذور است.

لطفاً توجه داشته باشید در صورت عدم مطابقت کالا با شرایط ذکر شده ، ema از دریافت محصول معذور است. بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.

لطفاً توجه داشته باشيد که قبل از اقدام به بازگشت کالا حتما شرایط بازگشت را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط ذکر شده اقدام به ثبت “در خواست بازگشت کالا”  از طریق واتساپ نمایید.

شماره واتساپ     09031447787

جهت مرجوعی کالا لطفا شرایط به صورت کامل مطالعه بفرمایید